Kragerø Bredbånd er på Facebook. Vi kommer til å benytte siden til å informere om våre produkter og tjenester og kommer også med nyttige tips. En og annen konkurranse blir det også, og frem til 5.april kan du vinne et velfylt påskeegg.
Skreddersy ditt TV innhold
Visste du at du som kunde selv kan bytte ut flere av TV-kanalene dine selv, eller legge til nye kanaler uten å betale ekstra? Abonnementet ditt kommer nemlig med en pott poeng, som du kan bruke til å velge inn den underholdningen du selv ønsker.
Hvis du som TV-kunde ønsker mer innhold enn du har poeng til å velge i tv-pakken din, kan du også utvide poengkvoten raskt og enkelt med vår trappetrinnsmodell. Ekstrapoeng aktiveres med én gang.
Ekstrapoeng kjøper du i ‘Butikk’ i tv-portalen, på Mine sider, eller ved å kontakte kundeservice.
Merk at du må ha et aktivt tv-produkt med valgfrihet inkludert for å kunne kjøpe ekstrapoeng.
Nå kan du få TV2 Play via Altibox
Endelig er strømmetjenesten TV 2 Play igjen tilgjengelig hos Altibox.
Med TV 2 Play Basis får du tilgang til et stort univers av filmer og serier, i tillegg til nyhetssendinger og de kjente underholdningsprogrammene til TV 2 – som kan ses hvor du vil, når du vil.
De fleste med Altibox TV har fått TV 2 Play Basis automatisk inkludert i sitt abonnement uten poengkost frem til 8. april. Noen må på grunn av lavere poengnivå rydde plass i sitt tv-innhold for så å velge inn TV 2 Play Basis.
Vil du vite mer om TV 2 Play Basis, vite hva som skjer etter prøveperioden eller lære hvordan du kan oppgradere til andre pakker (for eksempel for å se Eliteserien) ? Gå litt lenger ned på denne siden.
Og har du ikke fått denne strømmetjenesten automatisk valgt inn? Trykk på knappen under.
Kragerø Bredbånd bygger fiber på Gumøy og Langøy
Utbyggingen er et samarbeid mellom Kragerø kommune, Vestfold og Telemark Fylkeskommune og Kragerø Bredbånd AS. Utbyggingen starter våren 2023. Mange vil få tilknytning allerede før sommeren 2023.
Etablering for fiber på fritidsbolig er 9990,-.
Prisen forutsetter at vi kan benytte luftstrekk eller eksisterende rør innenfor en avstand på 100 meter fra vårt fibernett. Ligger du utenfor dette kan du fremdeles få fibernett, men må påregne en noe høyere etablering. Prisen inkluderer dessuten oppkobling av hjemmesentral med innebygget trådløs router.
Ønsker du mer informasjon, eller ønsker å bestille setter vi pris på om du kontakter oss via https://www.kragerobredband.no/gumoy-og-langoy/, eller e-post salg@kragerobredband.no
Altibox har oppgradert epost-tjenesten
Altibox har oppgradert til en ny, tryggere og bedre e-posttjeneste for deg som bruker Altibox epost. Noe vil kanskje være nytt og litt annerledes, men vi håper og tror at denne endringen bare skal være positiv. Ta gjerne en titt på brukerveiledningen som du finner her: Brukerveiledning-AiB-Epost.pdf (altibox.no).
Dersom du har utfordringer knyttet til ny eposttjener vil vi anbefale deg å sjekke denne siden: Altibox fornyer e-posten din – Altibox
Fellesfeil 18 – 19.september
Feilen fra gårsdagen er løst. Dersom du fremdeles har problemer med TV/Internett kan du forsøke å restarte hjemmesentralen. Restart utfører du ved å trekke ut strømmen i 30 sekunder før du kobler til igjen. Det kan være nødvendig å gjøre dette to ganger.
Vi beklager ulempene dette har medført.
Fellesfeil Bærø
(Feil rettet 27.08.22 Kl12.00)
Det er for tiden en større feil på Bærø som følge av brudd på sjøkabel.
Alle abonnenter på Bærø er for tiden uten tjenester som følge av feilen.
Våre montører er på stedet og jobber med å rette feilen.
Det er pr nå ingen estimert rettetid.
Om du er rammet av feilen, trenger du ikke å foreta deg noe for å få tjenestene tilbake. Når feilen er rettet vil alt begynne å virke som før.
Vi beklager ulempene dette medfører.
Fellesfeil i Sannidal
Oppdatert Kl 11.00 08.08.22
Feilen er rettet og alle kunder skal ha fått tjenestene tilbake.
Opplever du fortsatt feil, kan du først forsøke en omstart av fibersentral. Om ikke det løser problemet, kan du kontakte oss her:
Oppdatert kl 08.45 08.08.22.
Flere av våre kunder er for tiden uten tjenester som følge av en fellesfeil i Sannidal.
Våre montører er på stedet og jobber med å rette feilen.
Det er pr nå ingen estimert rettetid.
Om du er rammet av feilen, trenger du ikke å foreta deg noe for å få tjenestene tilbake. Når feilen er rettet vil alt begynne å virke som før.
Vi beklager ulempene dette medfører.
Feil – Betalingspåminnelse og purring
Det er ved en feil sendt ut betalingspåminnelse på SMS og purring fra Kredinor til mange av våre kunder. Om du har betalt fakturaen det gjelder, kan du se bort ifra denne påminnelsen.
Purringer og påminnelser vil bli fjernet fra ditt kundeforhold, og du trenger ikke å foreta deg noe.
Vi beklager feilen!